Opis pojazdu:
2 osiowa Naczepa Niskopodwoziowa ATC, rozciągana, z zagłębionym pokładem oraz burtami aluminiowymi.
WYMIARY: Zgodnie z przedstawionym rysunkiem.
Masy (techniczne):
DMC
: 42 000 kg
Masa własna : 11 000 kg
Ładowność
: 31 000 kg
PODWOZIE:
–
Rama wykonana z wysokogatunkowej stali QL 690
– Układ jezdny: 2
osie marki SAF o nośności technicznej 12.000 kg każda.
–
Druga
oś skrętna – nadążna
– Płyta sprzęgu z 2″ sworzniem
królewskim firmy JOST.
– Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o
nośności 12 ton każda.
– Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL
215/75 R 17,5 – 13 sztuk wraz z felgami stalowymi.
NADWOZIE:
–
Podłoga – blacha ryflowana 5/7mm
– Dwu-belkowy tunel rozciągu o dł. 2500mm.
– Wysokość dolnego pokładu w zagłębieniu 240mm
– Pomosty wypełniające zagłębienie
– Skrzynka narzędziowa wykonana na balkonie z blachy ryflowanej oraz sklejki gr.27mm.
– Uchwyty do mocowania ładunków – Nośność 5t.
UKŁAD
HAMULCOWY WABCO (bębnowy):
–
Dwuprzewodowy.
– Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny.
–
EBS typ: 3S/4M.
– ALB (układ regulujący siłę hamowania
zależnie od ciężaru ładunku).
ZAWIESZENIE:
–
Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy niezależnie od ciężaru
ładunku.
– Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz
gniazdo ABS/EBS.
– Zawór HS (regulacja wysokości na
poduszkach).
– Amortyzatory – 2 sztuki na oś.
UKŁAD
ELEKTRYCZNY (ASPOCK):
–
Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE).
– Oświetlenie LED
– Tablice gabarytowe (4 szt) wraz z oświetleniem oraz przewodami elektrycznymi.
WYPOSAŻENIE:
– Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem..
– Nadkola z blachy ryflowanej.