Naczepa z pokładem zagłębionym na całej szerokości ANN3_RZ

Naczepa z pokładem zagłębionym na całej szerokości ANN3_RZ

Opis pojazdu

WYMIARY: Zgodnie z przedstawionym rysunkiem.

MASY:
Ciężar własny:………………………………………………………….…..….11.000 kg
DMC :………………………….………………………………………..………36.000 kg
Dopuszczalny ładowność:…………………………………………….…..….25.000 kg
Nacisk na siodło:…………………….………………………..……….………12.000 kg

PODWOZIE:
– Rama wykonana z wysokogatunkowej stali STRENX 700MC
– Układ jezdny: 3 osie marki SAF o nośności technicznej 11.000 kg każda.

– Pierwsza oś podnoszona

– Trzecia oś skrętna – nadążna
– Płyta sprzęgu z 2″ sworzniem królewskim firmy JOST.
– Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o nośności 12 ton każda.
– Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 215/75 R 17,5 – 13 sztuk wraz z felgami stalowymi.

NADWOZIE:
– Podłoga – blacha ryflowana + drewno twarde 45mm

– Jedno – belkowy tunel rozciągu o dł. 2500mm.

– Zagłębienie na koła ładunku między 2, 3 osią wraz z wypełnieniem zagłębienia.

– Zagłębienie na koła ładunku w dolnym pokładzie naczepy.

– Wysokość dolnego pokładu nad tunelem rozciągu 370mm

– Wysokość dolnego pokładu na obrzeżach naczepy 300mm

– Wysokość dolnego pokładu na obrzeżach naczepy w zagłębieniu 240mm

– Skrzynka narzędziowa wykonana na balkonie z blachy ryflowanej oraz sklejki gr.27mm.

– Przestrzeń pomiędzy balkonem a dolnym pokładem naczepy w miejscu rozciągu – adaptacja ramp najazdowych, jako pomosty łączące wolną przestrzeń rozciągu.

– Uchwyty do mocowania ładunków – 24 szt. Nośność 5t.

– Rampy najazdowe aluminiowe o dł.2500mm i szer. 540mm

– Balkon naczepy – adaptacja ramp najazdowych jako burty na balkonie.


UKŁAD HAMULCOWY HALDEX(bębnowy):
– Dwuprzewodowy.
– Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny.
– EBS typ: 2S/2M.
– ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku).

ZAWIESZENIE:
– Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy niezależnie od ciężaru ładunku.
– Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS.
– Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach).
– Amortyzatory – 2 sztuki na oś.

UKŁAD ELEKTRYCZNY (ASPOCK):
– Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE).

– Oświetlenie LED

– Tablice gabarytowe (4 szt) wraz z oświetleniem oraz przewodami elektrycznymi.



WYPOSAŻENIE:
– Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem..
– Nadkola z blachy ryflowanej.

MALOWANIE:
– Konstrukcja naczepy ocynkowana ogniowo



Naczepa niskopodwoziowa / Low loader semi-trailer

Gotowa do odbioru / Ready to take

Naczepa na zamówienie / Semi-trailer to order

Wymiary / Dimensions:

Długość całkowita / Total lenght:………………………………………..………..….…13.600mm

Maksymalna gabarytowa szerokość zewnętrzna / Maximum outer width…………..3.000mm

Szerokość zewnętrzna bez poszerzenia /Outer width without side extension…..2.550mm

Wysokość siodła ciągnika / Saddle high. …………………………………………………1.150mm

Wysokość górnej platformy / Loading platform hight: …………………………..440mm / 880mm

Masy / Weight:

Ciężar własny / Weight:…………………………..………………………………………...9.500kg

              DMC / Admissible Total technical weight :………………………………………………….43.000kg

           Dopuszczalny ładowność techniczna / Admissible technical cargo capacity:…..33.500kg

Nacisk na siodło / Total saddle load …………………………………………………..13.000kg

OPIS TECHNICZNY / TECHNICAL CHARACTERISTICS

 Podwozie: / Chassis:

Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali STRENX 690 QL w technologii spawanej. / Frame: made of high quality steel STRENX 690 QL in welding processing

Układ jezdny: 3 osie marki SAF 11.000 kg. / 3 axles SAF with load-bearing capacity 11000kg each

Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim firmy JOST / Coupling plate with 2 inch king pin – make JOST

Dwie dwuzakresowe nogi podporowe JOST o nośności 12 ton – każda / JOST parking pillars with load-bearing capa city 12000kg each

Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 235/75 R17,5  13 sztuk wraz z felgami stalowymi / Tubless tyres CONTINENTAL 235/75 R 17,5 13 pcs with steel rims

Zawieszenie / Suspension:

Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy / Pneumatic with fixed higt after loading

Pierwsza oś podnoszona / Axle 1 lifted

3 oś skrętna / Axle 3 self tracking

Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS umieszczone na ścianie przedniej. / 2 plug in sockets and ABS/EBS sockets on the front board

Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach) / HS valve ( hight adjustment on bags)

Amortyzatory-2 sztuki na oś / Shock dampers – 2 pcs per axle

Nadwozie / Body:

Zagłębienia konstrukcyjne obrzeży na koła transportowanego ładunku / Structural hollows on the wheels of the transported cargo.

Uchwyty do mocowania ładunków 5t. 24 szt. / Mounts for fixing cargo 5t. , 24pcs

Skrzynka narzędziowa na balkonie / Tool box on balcony

Układ hamulcowy (bębnowy) / Braking system ( drum)

Dwuprzewodowy firmy WABCO / Two circuit WABCO system

Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny / Pneumatic parking brake

EBS WABCO typ:3S/2M

ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku) / ALB system ( adjusting braking force depends on loading capacity)

Układ elektryczny / Electrical installation:

Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE) / 24 V in compliance with ECE regulations

Dwie białe lampy obrysowe z przodu (diody) / White front lights(LED)

Boczne żółte lampy obrysowe (diody) / Yellow side lamps (LED)

Dwie lampy oświetlające tablice rejestracyjną / 2 number plate lights

Dwie 7-io komorowe tylne lampy zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi (LED) / Rear lights clustered with reversing lamps, fog lights, indicators and reflective triangles (LED)

Dwie tylne lampy gabarytowe na wysięgnikach gumowych / 2 rear lamps on long arms