Opis
pojazdu
WYMIARY:
Zgodnie
z przedstawionym rysunkiem lub do uzgodnienia.
MASY
– WARTOŚCI KONSTUKCYJNE:
Ciężar
własny:………………………………………………………….…..……9.800
kg
DMC :………………………….………………………………………..………43.000
kg
Dopuszczalny ładowność:…………………………………………….…..….33.200
kg
Nacisk na siodło:…………………….………………………..……….………13.000
kg
PODWOZIE:
– Rama wykonana z wysokogatunkowej stali
STRENX 700MC
– Układ jezdny: 3 osie marki SAF o nośności
technicznej 11.000 kg każda.
– Pierwsza oś podnoszona
–
Trzecia oś skrętna – nadążna
– Płyta sprzęgu z 2″
sworzniem królewskim firmy JOST.
– Obrzeże z poszerzeniem
ocynkowanym.
– Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o nośności 12
ton każda.
– Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 235/75 R 17,5 –
13 sztuk wraz z felgami stalowymi.
NADWOZIE:
–
Podłoga – blacha ryflowana + drewno twarde gr. 45mm.
– Zamki kontenerowe w ilości 4 szt.
– Wyciągarka elektryczna 9t.
– Podesty najazdowe dwuczęściowe, opuszczane, poszerzane 220mm i zwężane 110mm,hydrauliczne z możliwością regulacji – o szerokości 800 mm każdy.
– Zasilanie pompy agregat elektrohydrauliczny
– Zestaw POWERPACK
– Wysuwany mechanicznie tył naczepy o dodatkowe 1000mm
– Uchwyty do mocowania ładunków – 24 szt. Nośność 5t.
– Balkon zabudowany burtami aluminiowymi o wysokości 400 mm
– Skrzynka narzędziowa wykonana na balkonie z blachy ryflowanej – zamknięcie na – 2 kłódki – 1 szt. kłódki z kpl. kluczy w standardzie
Poszerzenia do 3000mm wraz z deskami do poszerzeń.
UKŁAD
HAMULCOWY WABCO lub HALDEX(bębnowy):
– Dwuprzewodowy.
–
Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny.
– EBS typ: 2S/2M.
–
ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru
ładunku).
ZAWIESZENIE:
– Pneumatyczne ze stałą
wysokością jazdy niezależnie od ciężaru ładunku.
– Dwa
gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS.
–
Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach).
– Amortyzatory –
2 sztuki na oś.
UKŁAD ELEKTRYCZNY (ASPOCK):
– Układ
24-Voltowy (zgodny z normami ECE).
– Oświetlenie LED
-
–
Tablice ponadgabarytowe wraz z oświetleniem i przewodami
elektrycznymi.
WYPOSAŻENIE:
– Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem..
– Nadkola z blachy ryflowanej.
MALOWANIE:
– Powierzchnie i elementy stalowe dwukrotnie śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie
–
Lakierowanie w komorach lakierniczych wysokogatunkowymi farbami
Kolor ramy i najazdów czerwony wg. palety RAL
Naczepa niskopodwoziowa / Low loader semi-trailer
Gotowa do odbioru / Ready to take
Naczepa na zamówienie / Semi-trailer to order
Wymiary / Dimensions:
Długość całkowita / Total lenght:………………………………………..………..….…13.600mm
Maksymalna gabarytowa szerokość zewnętrzna / Maximum outer width…………..3.000mm
Szerokość zewnętrzna bez poszerzenia /Outer width without side extension…..2.550mm
Wysokość siodła ciągnika / Saddle high. …………………………………………………1.150mm
Wysokość górnej platformy / Loading platform hight: …………………………..440mm / 880mm
Masy / Weight:
Ciężar własny / Weight:…………………………..………………………………………...9.500kg
DMC / Admissible Total technical weight :………………………………………………….43.000kg
Dopuszczalny ładowność techniczna / Admissible technical cargo capacity:…..33.500kg
Nacisk na siodło / Total saddle load …………………………………………………..13.000kg
OPIS TECHNICZNY / TECHNICAL CHARACTERISTICS
Podwozie: / Chassis:
Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali STRENX 690 QL w technologii spawanej. / Frame: made of high quality steel STRENX 690 QL in welding processing
Układ jezdny: 3 osie marki SAF 11.000 kg. / 3 axles SAF with load-bearing capacity 11000kg each
Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim firmy JOST / Coupling plate with 2 inch king pin – make JOST
Dwie dwuzakresowe nogi podporowe JOST o nośności 12 ton – każda / JOST parking pillars with load-bearing capa city 12000kg each
Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 235/75 R17,5 13 sztuk wraz z felgami stalowymi / Tubless tyres CONTINENTAL 235/75 R 17,5 13 pcs with steel rims
Zawieszenie / Suspension:
Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy / Pneumatic with fixed higt after loading
Pierwsza oś podnoszona / Axle 1 lifted
3 oś skrętna / Axle 3 self tracking
Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS umieszczone na ścianie przedniej. / 2 plug in sockets and ABS/EBS sockets on the front board
Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach) / HS valve ( hight adjustment on bags)
Amortyzatory-2 sztuki na oś / Shock dampers – 2 pcs per axle
Nadwozie / Body:
Zagłębienia konstrukcyjne obrzeży na koła transportowanego ładunku / Structural hollows on the wheels of the transported cargo.
Uchwyty do mocowania ładunków 5t. 24 szt. / Mounts for fixing cargo 5t. , 24pcs
Skrzynka narzędziowa na balkonie / Tool box on balcony
Układ hamulcowy (bębnowy) / Braking system ( drum)
Dwuprzewodowy firmy WABCO / Two circuit WABCO system
Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny / Pneumatic parking brake
EBS WABCO typ:3S/2M
ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku) / ALB system ( adjusting braking force depends on loading capacity)
Układ elektryczny / Electrical installation:
Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE) / 24 V in compliance with ECE regulations
Dwie białe lampy obrysowe z przodu (diody) / White front lights(LED)
Boczne żółte lampy obrysowe (diody) / Yellow side lamps (LED)
Dwie lampy oświetlające tablice rejestracyjną / 2 number plate lights
Dwie 7-io komorowe tylne lampy zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi (LED) / Rear lights clustered with reversing lamps, fog lights, indicators and reflective triangles (LED)
Dwie tylne lampy gabarytowe na wysięgnikach gumowych / 2 rear lamps on long arms