Naczepa burtowa ANN3_NB

Naczepa burtowa ANN3_NB

Opis pojazdu

WYMIARY: Zgodnie z przedstawionym rysunkiem lub do uzgodnienia.

MASY – WARTOŚCI KONSTUKCYJNE:
Ciężar własny:………………………………………………………….…..……9.800 kg
DMC :………………………….………………………………………..………43.000 kg
Dopuszczalny ładowność:…………………………………………….…..….33.200 kg
Nacisk na siodło:…………………….………………………..……….………13.000 kg

PODWOZIE:
– Rama wykonana z wysokogatunkowej stali STRENX 700MC
– Układ jezdny: 3 osie marki SAF o nośności technicznej 11.000 kg każda.

– Pierwsza oś podnoszona

– Trzecia oś skrętna – nadążna
– Płyta sprzęgu z 2″ sworzniem królewskim firmy JOST.
– Obrzeże z poszerzeniem ocynkowanym.
– Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o nośności 12 ton każda.
– Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 235/75 R 17,5 – 13 sztuk wraz z felgami stalowymi.

NADWOZIE:
– Podłoga – blacha ryflowana + drewno twarde gr. 45mm.

– Zamki kontenerowe w ilości 4 szt.

– Wyciągarka elektryczna 9t.

– Podesty najazdowe dwuczęściowe, opuszczane, poszerzane 220mm i zwężane 110mm,hydrauliczne z możliwością regulacji – o szerokości 800 mm każdy.

– Zasilanie pompy agregat elektrohydrauliczny

– Zestaw POWERPACK

– Wysuwany mechanicznie tył naczepy o dodatkowe 1000mm

– Uchwyty do mocowania ładunków – 24 szt. Nośność 5t.

– Balkon zabudowany burtami aluminiowymi o wysokości 400 mm

– Skrzynka narzędziowa wykonana na balkonie z blachy ryflowanej – zamknięcie na – 2 kłódki – 1 szt. kłódki z kpl. kluczy w standardzie

– Demontowane burty aluminiowe o wysokości 600mm na dolnym pokładzie oraz 400mm na balkonie.

Poszerzenia do 3000mm wraz z deskami do poszerzeń.


UKŁAD HAMULCOWY WABCO lub HALDEX(bębnowy):
– Dwuprzewodowy.
– Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny.
– EBS typ: 2S/2M.
– ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku).

ZAWIESZENIE:
– Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy niezależnie od ciężaru ładunku.
– Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS.
– Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach).
– Amortyzatory – 2 sztuki na oś.

UKŁAD ELEKTRYCZNY (ASPOCK):
– Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE).

– Oświetlenie LED

  1. – Tablice ponadgabarytowe wraz z oświetleniem i przewodami elektrycznymi.

    WYPOSAŻENIE:
    – Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem..
    – Nadkola z blachy ryflowanej.

    MALOWANIE:
    – Powierzchnie i elementy stalowe dwukrotnie śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie

– Lakierowanie w komorach lakierniczych wysokogatunkowymi farbami Kolor ramy i najazdów czerwony wg. palety RAL


Naczepa niskopodwoziowa / Low loader semi-trailer

Gotowa do odbioru / Ready to take

Naczepa na zamówienie / Semi-trailer to order

Wymiary / Dimensions:

Długość całkowita / Total lenght:………………………………………..………..….…13.600mm

Maksymalna gabarytowa szerokość zewnętrzna / Maximum outer width…………..3.000mm

Szerokość zewnętrzna bez poszerzenia /Outer width without side extension…..2.550mm

Wysokość siodła ciągnika / Saddle high. …………………………………………………1.150mm

Wysokość górnej platformy / Loading platform hight: …………………………..440mm / 880mm

Masy / Weight:

Ciężar własny / Weight:…………………………..………………………………………...9.500kg

              DMC / Admissible Total technical weight :………………………………………………….43.000kg

           Dopuszczalny ładowność techniczna / Admissible technical cargo capacity:…..33.500kg

Nacisk na siodło / Total saddle load …………………………………………………..13.000kg

OPIS TECHNICZNY / TECHNICAL CHARACTERISTICS

 Podwozie: / Chassis:

Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali STRENX 690 QL w technologii spawanej. / Frame: made of high quality steel STRENX 690 QL in welding processing

Układ jezdny: 3 osie marki SAF 11.000 kg. / 3 axles SAF with load-bearing capacity 11000kg each

Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim firmy JOST / Coupling plate with 2 inch king pin – make JOST

Dwie dwuzakresowe nogi podporowe JOST o nośności 12 ton – każda / JOST parking pillars with load-bearing capa city 12000kg each

Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 235/75 R17,5  13 sztuk wraz z felgami stalowymi / Tubless tyres CONTINENTAL 235/75 R 17,5 13 pcs with steel rims

Zawieszenie / Suspension:

Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy / Pneumatic with fixed higt after loading

Pierwsza oś podnoszona / Axle 1 lifted

3 oś skrętna / Axle 3 self tracking

Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS umieszczone na ścianie przedniej. / 2 plug in sockets and ABS/EBS sockets on the front board

Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach) / HS valve ( hight adjustment on bags)

Amortyzatory-2 sztuki na oś / Shock dampers – 2 pcs per axle

Nadwozie / Body:

Zagłębienia konstrukcyjne obrzeży na koła transportowanego ładunku / Structural hollows on the wheels of the transported cargo.

Uchwyty do mocowania ładunków 5t. 24 szt. / Mounts for fixing cargo 5t. , 24pcs

Skrzynka narzędziowa na balkonie / Tool box on balcony

Układ hamulcowy (bębnowy) / Braking system ( drum)

Dwuprzewodowy firmy WABCO / Two circuit WABCO system

Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny / Pneumatic parking brake

EBS WABCO typ:3S/2M

ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku) / ALB system ( adjusting braking force depends on loading capacity)

Układ elektryczny / Electrical installation:

Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE) / 24 V in compliance with ECE regulations

Dwie białe lampy obrysowe z przodu (diody) / White front lights(LED)

Boczne żółte lampy obrysowe (diody) / Yellow side lamps (LED)

Dwie lampy oświetlające tablice rejestracyjną / 2 number plate lights

Dwie 7-io komorowe tylne lampy zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi (LED) / Rear lights clustered with reversing lamps, fog lights, indicators and reflective triangles (LED)

Dwie tylne lampy gabarytowe na wysięgnikach gumowych / 2 rear lamps on long arms