Opis pojazdu
WYMIARY:
Zgodnie
z przedstawionym rysunkiem
MASY:
Ciężar
własny:………………………………………………………….…..….11.500
kg
DMC :………………………….………………………………………..………43.000
kg
Dopuszczalny ładowność:…………………………………………….…..….31.500
kg
Nacisk na siodło:…………………….………………………..……….………13.000
kg
PODWOZIE:
– Rama wykonana z wysokogatunkowej stali
QL 690
– Układ jezdny: 3 osie marki SAF o nośności
technicznej 11.000 kg każda.
–
Pierwsza oś podnoszona
– Ostatnia oś skrętna
– Płyta
sprzęgu z 2″ sworzniem królewskim firmy JOST.
– Obrzeże
z poszerzeniem ocynkowanym.
– Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o
nośności 12 ton każda.
– Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL
235/75 R 17,5 – 13 sztuk wraz z felgami stalowymi.
NADWOZIE:
–
Podłoga o grubości 45 mm, drewno twarde + blacha ryflowana.
–
Poszerzenia naczepy do 3000mm wraz z deskami z drewna twardego.
–
Uchwyty do mocowania ładunków – 24 szt.
– Najazdy na balkon
stalowe.
– Dwu-belkowy rozciąg o dł. 3000mm, blokowany pneumatycznie co 500mm
– Hydrauliczne dwuczęściowe podesty najazdowe z możliwością regulacji, opuszczane i poszerzane (225 mm na stronę) i zwężane (110 mm na stronę) o szerokości 800 mm każdy.
–
Przód jako skrzynia narzędziowa.
UKŁAD HAMULCOWY WABCO
lub HALDEX(bębnowy):
– Dwuprzewodowy.
– Hamulec parkingowy
(postojowy) pneumatyczny.
– EBS typ: 4S/3M.
– ALB (układ
regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru
ładunku).
ZAWIESZENIE:
– Pneumatyczne ze stałą
wysokością jazdy niezależnie od ciężaru ładunku.
– Dwa
gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS.
–
Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach).
– Amortyzatory –
2 sztuki na oś.
UKŁAD ELEKTRYCZNY (ASPOCK):
– Układ
24-Voltowy (zgodny z normami ECE).
WYPOSAŻENIE:
–
Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem.
– Skrzynka narzędziowa
wraz z kluczykami umieszczona na balkonie.
– Nadkola z blachy
ryflowanej.
– Burty na balkonie anodowane o wysokości 400
mm.
MALOWANIE:
– Powierzchnie stalowe piaskowane i
zabezpieczone antykorozyjnie.
–
Dwie warstwy farby podkładowej.
– Malowanie w jednym kolorze,
wysokogatunkowymi farbami akrylowymi.
CENA:
185.000 PLN NETTO.
UPUST
PRZY ZAKUPIE W LEASINGU LUB KREDYCIE FABRYCZNYM W WYS. 5.000 PLN
NETTO.
Naczepa niskopodwoziowa / Low loader semi-trailer
Gotowa do odbioru / Ready to take
Naczepa na zamówienie / Semi-trailer to order
Wymiary / Dimensions:
Długość całkowita / Total lenght:………………………………………..………..….…16.600mm
Maksymalna gabarytowa szerokość zewnętrzna / Maximum outer width…………..3.000mm
Szerokość zewnętrzna bez poszerzenia /Outer width without side extension…..2.550mm
Wysokość siodła ciągnika / Saddle high. …………………………………………………1.150mm
Wysokość górnej platformy / Loading platform hight: …………………………..540mm/ 880mm
Masy / Weight:
Ciężar własny / Weight:…………………………..……………………………………...10.800kg
DMC / Admissible Total technical weight :………………………………………………….54.000kg
Dopuszczalny ładowność techniczna / Admissible technical cargo capacity:…..43.200kg
Nacisk na siodło / Total saddle load …………………………………………………..24.000kg
OPIS TECHNICZNY / TECHNICAL CHARACTERISTICS
Podwozie: / Chassis:
Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali STRENX 690 QL w technologii spawanej. / Frame: made of high quality steel STRENX 690 QL in welding processing
Układ jezdny: 3 osie marki SAF 11.000 kg. / 3 axles SAF with load-bearing capacity 11000kg each
Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim firmy JOST / Coupling plate with 2 inch king pin – make JOST
Dwie dwuzakresowe nogi podporowe JOST o nośności 12 ton – każda / JOST parking pillars with load-bearing capa city 12000kg each
Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 235/75 R17,5 13 sztuk wraz z felgami stalowymi / Tubless tyres CONTINENTAL 235/75 R 17,5 13 pcs with steel rims
Zawieszenie / Suspension:
Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy / Pneumatic with fixed higt after loading
Pierwsza oś podnoszona / Axle 1 lifted
3 oś skrętna / Axle 3 self tracking
Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS umieszczone na ścianie przedniej. / 2 plug in sockets and ABS/EBS sockets on the front board
Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach) / HS valve ( hight adjustment on bags)
Amortyzatory-2 sztuki na oś / Shock dampers – 2 pcs per axle
Nadwozie / Body:
Podłoga grubość 45mm, drewno twarde / 45 mm thick wooden floor
Podesty najazdowe hydrauliczne o szer. 800mm zwężane 110mm i poszerzane 225mm / Hydraulic ramps with a width of 800mm. Tapered 110mm and widened 225mm.
Dwu-belkowy rozciąg o dł. 3000mm, blokowany pneumatycznie co 500mm / Two-beam extension of 3000mm, pneumatically blocked every 500mm
Uchwyty do mocowania ładunków 5t. 24 szt. / Mounts for fixing cargo 5t. , 24pcs
Skrzynka narzędziowa na balkonie / Tool box on balcony
Układ hamulcowy (bębnowy) / Braking system ( drum)
Dwuprzewodowy firmy WABCO / Two circuit WABCO system
Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny / Pneumatic parking brake
EBS WABCO typ:4S/3M
ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku) / ALB system ( adjusting braking force depends on loading capacity)
Układ elektryczny / Electrical installation:
Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE) / 24 V in compliance with ECE regulations
Dwie białe lampy obrysowe z przodu (diody) / White front lights(LED)
Boczne żółte lampy obrysowe (diody) / Yellow side lamps (LED)
Dwie lampy oświetlające tablice rejestracyjną / 2 number plate lights
Dwie 7-io komorowe tylne lampy zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi (LED) / Rear lights clustered with reversing lamps, fog lights, indicators and reflective triangles (LED)
Dwie tylne lampy gabarytowe na wysięgnikach gumowych / 2 rear lamps on long arms