Opis pojazdu
WYMIARY: Zgodnie z przedstawionym rysunkiem.
MASY:
Ciężar własny:………………………………………………………….…..……9.500 kg
DMC :………………………….………………………………………..………43.000 kg
Dopuszczalny ładowność:…………………………………………….…..….31.500 kg
Nacisk na siodło:…………………….………………………..……….………13.000 kg
PODWOZIE:
– Rama wykonana z wysokogatunkowej stali STRENX 700MC
– Układ jezdny: 3 osie marki SAF o nośności technicznej 11.000 kg każda.
–
Pierwsza oś podnoszona
– Płyta sprzęgu z 2″ sworzniem
królewskim firmy JOST.
– Obrzeże z poszerzeniem ocynkowanym.
–
Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o nośności 12 ton każda.
–
Ogumienie bezdętkowe CONTINENTAL 235/75 R 17,5 – 13 sztuk wraz z
felgami stalowymi.
NADWOZIE:
– Podłoga – blacha
ryflowana.
–
Poszerzenia naczepy do 3000mm wraz z deskami z drewna twardego.
–
Uchwyty do mocowania ładunków – 24 szt.
– Zagłębione brzeża naczepy o szer. 800mm
– Podesty wjazdowe poszerzane (225 mm na stronę) o szerokości 800 mm każdy.
–
Przód jako skrzynia narzędziowa.
UKŁAD HAMULCOWY WABCO
lub HALDEX(bębnowy):
– Dwuprzewodowy.
– Hamulec parkingowy
(postojowy) pneumatyczny.
– EBS typ: 4S/3M.
– ALB (układ
regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru
ładunku).
ZAWIESZENIE:
– Pneumatyczne ze stałą
wysokością jazdy niezależnie od ciężaru ładunku.
– Dwa
gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS.
–
Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach).
– Amortyzatory –
2 sztuki na oś.
UKŁAD ELEKTRYCZNY (ASPOCK):
– Układ
24-Voltowy (zgodny z normami ECE).
–
Oświetlenie LED
WYPOSAŻENIE:
– Dwa kliny pod koła
wraz z mocowaniem.
– Skrzynka narzędziowa wraz z kluczykami
umieszczona na balkonie.
– Nadkola z blachy ryflowanej.
–
Burty na balkonie anodowane o wysokości 400 mm.
MALOWANIE:
–
Powierzchnie stalowe piaskowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
–
Dwie warstwy farby podkładowej.
– Malowanie w jednym kolorze,
wysokogatunkowymi farbami akrylowymi.